Význam slovníků při výuce cizích jazyků

 

slova

 

Dlouhodobá výuka slovníkových dovedností nebyla v učebnicích vyučována, protože ne hrají důležitou roli ve výuce cizích jazyků. V důsledku toho se v prostředí výuky angličtiny nedoporučuje používat slovník cizích slov seznam.

Podobné situace nastaly se zaváděním komunikativních přístupů do hodin EFL, kdy se používal překlad. Dnes je však situace jiná a překlady i slovníky jsou uznávány jako užitečné dovednosti při studiu a výuce jazyků.

UČENÍ CIZÍCH JAZYKŮ SE SLOVNÍKY

Můj názor je, že význam slov mohou být cennými učebními nástroji, protože poskytují studentům příležitost. To je důvod, proč by lektoři jazyků měli učit studenty, jak adekvátně používat slovníky, aby byly vědomi si informací, které obsahují (výslovnost, definice, typ slova) a jejich užitečnosti. To studentům poskytne příležitost stát se autonomními studenty a odborníky na jazyky. Slovník je skvělý nástroj, který vám pomůže pochopit význam slova a také vám pomůže opravit pravopisné chyby.

TRANSLATION IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING

Zahrnutí nebo vyloučení mateřského jazyka studentů ve výuce anglického jazyka je již dlouhou dobu kontroverzním tématem. Od mnoha let se vedou spory o používání překladu v hodinách EFL. Nedávný výzkum ukázal, že pozitivní efekt Používání mateřského jazyka při výuce cizích jazyků a učení je možné.

Učitelé cizích jazyků by měli ovládat cílový jazyk a měli by se snažit mluvit pro studenty snadno srozumitelným stylem. Ale je fakt, že ne všechno je možné vysvětlit a studenti nemusí rozumět tomu, co se učitelé snaží říct. Překlad by byl v těchto případech vynikajícím řešením. Někteří odborníci se domnívají, že překlad může být užitečný, protože zdůrazňuje podobnosti a rozdíly mezi jazyky.

 

 

Esej o teorii situovaného učení

Použití glosáře pojmů bylo jedním z přístupů zvolených při vkládání angličtiny do mé relace. Protože rekapituluje předchozí lekce a nabízí několik výhod pro potenciál studenta k akademickému pokroku.

Španělština a metoda celkové fyzické reakce

Strategie výuky v hodině cizího jazyka se vyvinuly z dlouhé historie zbytečných metod, které nenaplňují cíl osvojení jazyka. Cizí jazyková třída musí být schopna komunikovat s cílovým jazykem podle New Jersey Core curriculum Standards. Komunikace označuje schopnost studenta konverzovat s rodilým mluvčím jazyka, který byl studován. V minulosti se věřilo, že studenti se musí nejprve naučit gramatiku, než mohou vytvářet věty nebo komunikovat. Existuje však mnoho lingvistických teorií, které tuto myšlenku vyvrátily.

Problém praxe

Ve snaze vytvořit kontext pro učení je třeba definovat jazyk, který se bude používat k výuce předmětu. Tak často ve školách, od prvního stupně až po postgraduální studium, když se učí nové učivo nebo pojmy je nutné naučit slovní zásobu, která bude daný předmět doprovázet. Často však věnujeme málo času tomu, abychom si osvojili slovní zásobu a v důsledku toho je bez nezbytné znalosti slovní zásoby učení se souvisejících informací obtížné. Potřeba definovat relevantní jazyk lze nalézt v mnoha zdrojích, přičemž učebnice jsou jedním z nejdůležitějších.

Rozvíjení slovní zásoby

Zaprvé, i když si slova zapamatujete, když se podíváte na slovník stránku po stránce, nebudete je moci použít ve větě. Je snadné zapomenout na význam slov. Zde, beru jako příklad sebe, když jsem byl studentem střední školy, můj učitel angličtiny nás vždy nutil zkopírovat seznam slovní zásoby na konci knihy. Jen píšu slova a jejich čínský význam.